Noorder eiland en Fam

17 juli 2014 - Taupomeer, Nieuw-Zeeland

Hallo,

Daar is ie weer! Ik zal er wat minder tijd tussen laten, waardoor t verhaal beetje korter wordt.

Toen we in Wellington (eerste plaats van het noordereiland) aankwamen hebben we wat gegeten en wat gedronken en optijd te bed gegaan. De dag erna vertrokken naar Taupo, waar ze een eiland van 2 bij 2 in het water hadden liggen. Op dit alleen stonden 3 vlagen met elk een hole. Dus je kunt al raden welk spelletje dit is. Te verleidelijk om te slaan want met een hole-in-one kon je 10000$ winnen. Mooie prijs! Ik heb de eigenaar nerveus kunnen maken door 20 ballen op t eiland te slaan en een keer de vlag te raken, maar dat was niet genoeg om te winnen.
Savonds zijn we opstap gegaan waar ik een kerel van 48 jaar ontmoette die gescheide was en nu op reis. Geweldige gozer! De dag erna ging de reis naar Auckland, waar we om 15.30 opgepikt zullen worden door Deborah. Tijdens de rit naar hun huis hebben we over verschillende dingen gepraat, zoals het gezin etc. De eerste keer dat ik dit gezin ga ontmoette, ik kende de kinderen nog niet. Maar dat was snel veranderd, want na binnekomst hebben gezellig een borrel gedronken en had Deborah gekookt.EINDELIJK, aardappelen, vlees en groente!!! Beter dan diepvries groente en pastas die we gegeten hebben de afgelopen 2 weken. Het gezin was onwijs goed voor ons, we moesten doen alsof we thuis waren, eigen drinken en eten pakken.
De nacht goed geslapen, en sochtends lekker gegeten. We zijn die ochtend op pad gegaan met de mannen en zijn gaan golfenl. Daarna zijn we naar een klim hal gegaan om een uur los te gaan. Johan, Josh, Bear en ik. That was GOOD FUN! Rond 4 uur hebben we spullen ingepakt voor 1 nacht en hebben we 3 uur gereden naar hun vakantiehuis. Dit was aan een mooi strand. Daar hebben we savonds films gekeken. Sochtends hebben we de boot gepakt en zijn we gaam vissen. Nog nooit eerder gedaan maar met dit weer, dit uitzicht en deze sfeer kon het voor mij al niet meer stuk. De eerste vis die ik eraan hengelde was een mooie. Zo hebben we ongeveer een uurtje of 4 rond gedobberd en ook nog 5 goeie vissen gevangen die volgens de wet mee naar huis konden en die savonds als visburgers op ons broodje lagen. Verser kun je ze nie krijgen. Voor het diner hebben Bear en ik de sport van Josh geprobeerd, skimboarding, soort surfen op ondiep water. Dit was niet zo voor mij weggelegd dus ben ik maar de zee ingedoken, hartje winter in Nieuw-Zeeland, het kan allemaal hier!!! Savonds de lange reis terug naar Auckland waar we savonds nog een borrel hebben gedronken. De ochtend erna vroeg op zodat Johan  ons bij de bushalte af kon zetten.

Dit was een schitterend weekend en als Johan of iemand anders van het gezin dit leest, nogmaals BEDANKT!!!

Rens    .